09.01


natten har varit smått kaotisk. har drömt sjuka och hektiska drömmar. ingen ro överhuvud-
taget. och ingen mjölk lika med inget kaffe. jävligt illa. jag röker istället - trots elaka hostan. och vad gör det om hundra år.

jag och nervositeten innan läkarsamtalet. jag känner mig helt plötsligt dum som bara slutat med två viktiga mediciner utan att ha pratat med läkaren. haha. men sådan är jag - jag har inte tid att tänka över saker. men om jag bara förklarar varför så ska han nog inte bli alltför arg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Jaa det är de! Jag har inte varit nån sk. bokslukare tidigare men nu har jag verkligen börjat att tycka om att läsa :)

Okej vad roligt, den lät nämligen bra. Nej det har jag inte, ska kolla vilka det är. Är de bra?^^

2012-05-16 @ 13:14:34
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0