tack och snart godnatt.


jag har tagit en stark värktablett och hoppas att ryggvärken släpper litegrann.

kvällen är tröttsam. jag är trött på tusen olika vis. tänker göra mig en kopp kaffe
och ägna en stund åt att kedjeröka på balkongen. sedan blir det dålig tv innan det
är dags för sängen.

jag har än så länge inga planer för morgondagen. skulle ha rest bort - men tyvärr
blev det inte så. ryggen tar död på mig plus orkeslösheten som är hemsk att umgås
med. en annan gång. jag ska försöka att bara vara och njuta av vårvädret.



Kommentarer
Postat av: lollo

Hänga med på loppisrunda om vi åker imorgon?

TRo ja e klar med din design

2012-03-23 @ 20:31:22
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0