en grå dag.


dagen har varit grå. ångesten har hasat efter mig hela dagen. jag får sådan panik i bröstet som vägrar släppa. det är riktigt obehagligt. inte ens sobril hjälper. samtidigt har dagen varit bra och lugn. det är bara det att det pendlar med sådan otrolig fart. upp och ner i rask takt.

det är redan fredag i morgon och jag förstår inte vart tiden tar vägen. den bara försvinner. på gott och ont. dock är kvällen långsam och jag väntar otåligt på sömnigheten. då ska jag krypa ner i sängen med boken och snuset.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Usch, inget roligt.
I morgon är det Lördag och då tillåts inte någon ångest.

♥ Kram

2012-12-14 @ 22:01:17
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0