22.59


dagen började på öppenpsyk. där säger jag saker jag borde hålla för mig själv och nu får det sina konsekvenser.  men efteråt unnade jag mig en kokoslatte och njöt av det svala vädret. väl hemma fastnade jag i soffan och sedan, hör och häpna, sov jag en stund. det har inte hänt på flera månader - att jag har kunnat sova mitt på dagen. men nu så. det behövdes.

i morgon ingenting på schemat. förutom städa. jag är inte trött för fem öre - men längtar ändå efter sängen. den här dagen har gjort sitt känner jag. god kväll.

Kommentarer
Postat av: Lo

Så skönt att du fick sova..!
Terapisessioner kan verkligen ta musten ur en.

2012-08-07 @ 10:55:10
Postat av: Emma Andersson

heja dig! tror på dig & tänker på dig! styrkekramar!

2012-08-21 @ 09:06:12
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0