10.52


även i dag är en bra dag. lugn och stilla. jag dricker mitt kaffe till radiopratet.

måste ner till centrum i dag. handla torrfoder och kattsand på djuraffären och posta några paket på konsum. tänkte be pappan köra mig fram och tillbaka. går inte att kånka alla tunga saker på cykeln. plus att min cykel har blivit något otroligt trög. är som att cykla i motvind.

ingen ångest knappt. det är så skönt med vila i tankarna. livet känns värt och dagarna innehåller färger och ljus. det är jag och katterna mot världen och vi ger oss inte. kämpaglöd.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Å det är ju underbart att läsa ♥



Du är bäst!

2012-04-30 @ 00:31:29
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0