i väntan på morgondagen.


oh. jag måste fortsätta tjata om min fantastiska balkong. min vackra fina hängpelargon har fått en massa knoppar och vilken dag som helst slår de första blommorna ut. blommorna är cerise och är hur fina som helst. den blommade ytterst lite förra sommaren. men nu har den växt till sig och verkar trivas som tusan där ute i solen. men min blomman för dagen tar visst lite paus i blomningen. den har "bara" blommat tre gånger hittills.

i morgon är tanken att jag ska följa med mamma på loppis. jag hoppas att orken finns till det och att ångesten är snäll i morgon. det vore fint att träffa mamma och kanske hitta något fint på loppisen. typ en my little pony eller några böcker. eller en korg som jag kan ha i hallen - och förvara alla mina tusentals sjalar i.

klockan är efter 20.00 och det betyder att kvällsmedicinen ska ner i magen. sen är det bara att vänta tills det är dags för nattmedicinen klockan 22.00. jag är bra trött och vill lägga mig i sängen med snuset, boken och kattkorven. i morgon ska bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: momo

Sv: Tack så mycket, fina du :')

2011-07-05 @ 20:34:58
URL: http://myroadback.blogg.se/
Postat av: mymlplife - Jenny

Loppis låter kul! Hoppas du mår bra så att det blir av och sen att du hittar nåt kul där :)

2011-07-06 @ 01:17:46
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0