fina kattkorven.


det blev visserligen en kopp kaffe ute på den solvarma balkongen.
men jag orkar bara inte ta tag i disken. värmen gör mig dåsig och jag sitter helst bara stilla här i soffan. kattkorven styr med sina tygråttor och hon är så himla gullig. tack vare henne känns livet rätt hanterbart ändå. älskade sirikatt.

jag tänker köpa siri något gott i morgon. har tid efter psykologen tills bussen hem går. hon är en riktig godisråtta - så jag tänker att godis kan uppskattas. och kanske något att leka med.

själv ser jag fram emot klockan 20.00-medicinen. ångesten är kletig och jag har noll ork.

Kommentarer
Postat av: Yamas

Hej Siri!

Jag skulle vilja ge dig lite godis. jag tycker också det är gott!

Har du en egen brevlåda?



Spinn och kurr och prao

2011-07-11 @ 10:15:54
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0