så var det snart fredag igen.


en tur hem till nicole och frank gjorde susen. är lite lättare i huvudet och idag har jag fått en massa frisk luft. och det är nog vad som (bl.a.) behövs just nu.
det fanns en rickard hemma hos nicole också. fina människor de där två. mycket skratt och prat.

väl hemma igen så hittade jag första numret av vi läser, en del av prenumerationen jag fick av maria och josefine i 25-årspresent, i brevlådan. yey!
kan knappt hålla mig. vill krypa ner i sängen med snuset och tidningen på direkten.
men ska vänta lite. lite väl tidigt för sängen faktiskt. även för mig.
vilket påminner mig om att jag glömt ta min 20.00-medicin. dags att göra det - om jag vill somna i lagom tid.

kattlådan är bytt och disken är inplockad.
istället för kaffe ska jag göra mig en kopp te. och bara fortsätta ha en lugn och harmonisk kväll.




Kommentarer
Postat av: Josefine R

Yey! Jag fick den också! Har bläddrat genom den ett varv. Man får så många intressanta boktips! :D

2011-01-20 @ 21:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0