ordbajs - tisdag kväll.


har gjort allt och ingenting idag. varit hemifrån rätt mycket. det har väl varit varken bra eller dåligt.
det är den där likgiltigheten som har drabbat mig. ni vet vilken jag menar. den har säkerligen drabbat även er någon gång.
men innan lördag ska bitterheten och tröttheten ha lämnat mina tankar och min kropp.
det har jag bestämt.
så är det bara.

i morgon ska bli en lugn dag. ingen stress och inga måsten. det kommer inte funka om jag ska tvinga mig själv.

och jag har slickat min egen röv idag; köpte en korsordstidning. tänkte att det kanske kunde få mig att inse att färgerna visst finns där bakom molnen. någonstans. där bakom.
vi får se. tänker premiäröppna tidningen sen när jag lägger mig i sängen för att sova.



jag vill ha lite tillbaka. jag kan inte bara ge utan att få.
tänk lite själva.


hela huvudet är fullt av lösa trådar. och jag kan inte låta bli att dra i allihop samtidigt. därför bokstavsröran i det här inlägget. finns inget sammanhang och ingen av trådarna är röda.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

2011-01-26 @ 15:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0