kokoskyssar.


sömnen glider ur mitt grepp. och gömmer sig. helt omöjlig att finna igen.
är relativt stabil och mår väl egentligen inte dåligt av att inte kunna sova.
men jag har äntligen psykologtid imorgon. och känner att jag vill vara utvilad då.
det är ju så mycket lättare att hålla sig fokuserad om en är utsövd.

mina läppar smakar sött av kokos. kan inte sluta slicka på dem.
jag kommer göra slut på mitt lip butter på direkten.
då vill jag att ni som har en the body shop-butik i närheten går några ärenden åt mig.

eller så sätter jag mig på tåget/bussen som tar mig till närmsta stad som har både en lush-butik och en the body shop-butik. det vore ju jättefint faktiskt. en liten minisemester.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Säg bara till vad du vill ha! Jag fixar. ;)

2011-01-19 @ 06:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0