ny vecka och nya tag.


och helgen är snart slut.
har gjort allt och ingenting den här helgen. tvättat, knutit om en trasmatta, fikat med finpralinen nicole, ätit frukost hos mamma, haft fantastiska ida på besök och bäddat med rena lakan i sängen. bland annat.
sen har jag suttit i soffan och bara dötittat på dumtvn, druckit alldeles för mycket kaffe, ätit sesamkakor och diskat en monsterdisk.
en välblandad helg. en fin helg.
ingenting planerat i veckan. förutom psykologen på fredag, men så är det ju de flesta fredagar. tack för det landstinget.

har precis ätit äggröra och massvis med färsk, nykokt broccoli. sitter i soffan och knapprar dator och tittar på tv.
kattlådan är bytt och en varm dusch ska få avsluta den här söndagskvällen.

jag har mycket att tänka på. jag vågade prata om det fasansfulla hos psykologen i fredags och det har satt igång något i tankarna. jag måste stanna upp för en stund. inte fly undan. det försvinner inte - jag behöver arbeta med det. och jag måste välja bort de saker och personer som blockerar min väg framåt och uppåt.

i natt ska jag sova gott och i morgon när jag vaknar så vill jag att solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Maria

du fina, starka ♥

2011-02-06 @ 21:52:25
Postat av: Nicole

om jag har några makter alls, så ska jag göra så att solen skiner för dig!!

2011-02-06 @ 22:51:01
Postat av: Ulrika

Om du behöver prata så kan jag lyssna. JAg är ganska bra på det. Tänkte det ibland är lättare att prata med någon man inte känner. Oavsett, du är stark, du är du, du är unik. Det kan ingen ta ifrån dig. kram!

2011-02-07 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0