i am gonna make it happen this time.


alltså - min psykolog blir bara bättre och bättre. och jag kan vara mer och mer öppen när vi ses.
jag får så mycket klarhet i mitt beteende och hur jag tolkar mina och andras signaler.
men det är ett tungt arbete - det handlar ju om att ändra hela den jag är. på gott och ont. men mest gott.

annars är allt mittemellan. varken upp eller ner. mest bara grått med små färgduttar här och var.
men det är fint. faktiskt väldigt fint.
storhandlade igår - så jag har massor med frukt och tusen buketter färsk broccoli här hemma. mmm. en av färgduttarna.

nästa vecka kommer det ponypost, min vinst från the body shop och så ska jag boka klipptid.
men nu är det helg och jag andas lugna andetag och bara njuter av hemmalivet tillsammans med sirikatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0