god morgon.


vaknade klockan 07.50 idag och kände mig faktiskt utsövd. det var längesen det hände.
utanför blåser det storm och som tur är så behöver jag inte ge mig ut något idag. så det blir ännu en hemmadag.
önskar lite att jag hade en fungerande vhs-spelare, för då hade jag kunnat kolla på alla mina mlp-filmer som står i hyllan. hade ju varit perfekt en sån här blåsig dag.

det får väl bli en annan film. har några dvd:er som jag inte har kollat på än. sen ska jag fortsätta lite med mitt tecknande och målande. och kanske baka något. allt för att inte bli rastlös.

och nu en kopp kaffe och morgonmedicinerna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir så glad av att läsa att du börjat skapa igen :) För du är ju så grymt begåvad! ♥

2011-02-08 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0