att försöka överleva.


och kvällen fortsatte i soffan.

har precis skickat efter en bok som jag ska ge till mina föräldrar - sofia åkermans bok
"att överleva - om självskadebeteende". jag tycker att de borde läsa den och jag hoppas verkligen att de gör det också.
även min storasyster hakade på och ville att jag skulle skicka efter ett exemplar av boken även till henne.

och så sydde jag en leksaksråtta till siri alldeles nyss. den blev orange och fick en liten pingla i magen. siri är galen i hemmasydda råttor med pinglor i magen och även den här fick godkänt. hon började leka med den direkt.
nu har hon tre stycken - alltså tre råttor att hålla koll på. för hux flux så är de försvunna och då får jag gå på råttjakt. hon gillar inte när de är borta. hon blir orolig och går runt och piper.
och ja - hon är bortskämd min lilla siri. men det är hon värd. snap snap.

ska runda av kvällen med ännu en kopp kaffe.
inga problem att somna när en har sömntabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0