jag, lush, sirikatten och badkaret.


åh. jag känner mig som en ny människa efter det långa och varma badet. badbomben från lush gjorde succé enligt mig. men sirikatten (hon sitter alltid på badkarskanten när jag badar) tittade missnöjt på badbomben som fräste omkring i badvattnet. 

kvällens första sju tabletter är svalda och jag ska ta en kopp koffeinfritt kaffe och en cigarett på balkongen. jag har bestämt mig för att åka till psykologen i morgon. så klockan 22.00 åker kvällens åttonde och sista tablett ner i magen. tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vore spännande om du ville/orkade betätta hela eller delar av din historia någpn gång. Typ när du började må dåligt, varför, bakgrund. Och varför du kallar dig, Jackie, det är väl inte ditt "namn"? Det är ett fint namn i alla fall, men jag blir nyfiken. Varför just Jackie?

Hoppas du inte tar illa upp.

2011-12-19 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0