gäsp.


åh. vilken dag. den har varit lång och fin. jag har haft en heldag med moster i grannstaden och psykologsamtal där emellan. plus att en av mina (jag har tre stycken faktiskt) arbets-
terapeuter ringde och berättade att hon hade kontaktat kommunen där jag bor och att de tänker betala ett bolltäcke åt mig. hurra. de kostar bra mycket och jag hade gett upp tanken på att någonsin ha råd att köpa ett för egna pengar. så yey.

jag erkände för psykologen att han bor under mitt badkar. att jag nu är hundra procent säker.

i morgon socialträningsgruppen och sedan lov från allt vad terapi och rehab innebär. pust.

Kommentarer
Postat av: fia.

Vet du vad som får mig att bli modig? En sprayflaska, förslagsvis en såndär man har för att spraya spindlar och otäcka djur. Köp en sån och en pannlampa, och sen provar du en gång i veckan att kolla under badkaret, sängen och i garderober. Och Siri har uppenbarligen läst samma ninjasidor på nätet (när du sover) som Donna och råttorna har gjort så hon kan försvara dig med. Förklarar en hel del. Råttorna och Donna har skapat en helt egen mapp för bokmärken till sådana sidor och vissa är märkta med "Siris bästa tips".

2011-12-20 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0