sträck ut dina armar mot solen.


är precis tillbaka hemma igen. har varit ute i solen tillsammans med nicole och frank. härliga värme och fantastiska sällskapet. vi satt mest på en bänk och filosoferade. men bättre än så kan det inte bli.
och förhoppningsvis bryter jag min dumma isolering. att vara ute gör susen - och speciellt om en har kärlek som sällskap. tack för att du peppade mig nicole. älsk.

och - mitt paket från lush kom idag. härliga godsaker som luktar himmel och hav. jag har redan en lista med grejer som ska beställas när pengarna rullar in.
fick även ett prov av tvålen demon in the dark - yey. och den var jag sedan innan bra sugen på. så den beställer jag nästa gång. lush är min nya drog. bra mycket bättre än piller, pulver och alkohol. minst lika dyrt - men luktar tusen gånger bättre. och lush gör mig inte direkt självmordsbenägen heller. bara en massa plus.

nu ska jag göra mig en stor kopp med kaffe. ikväll blir det att följa med på valpkurs tillsammans med frank och nicole. ska bli kul - jag ser verkligen fram emot det. kan ni tänka er - en dag då jag knappt är hemma överhuvudtaget. sweet. och tack nina för dina fina ord.

 


Kommentarer
Postat av: Nicole

finfina måndag. det har varit en underbar dag med dig min fina! <3 kärlek

2011-04-11 @ 20:52:55
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0