21.31


har varit hemifrån nästan hela dagen - kom precis hem.
har bäddat sängen, bytt kattströ i kattlådan, sorterat tvätt och plockat undan disk. så nu kan jag slappna av. inget mer som behöver göras ikväll. möjligtvis ta en dusch - men det får bli precis innan läggdags.
ångesten har varit rätt frånvarande idag. hurra. men det har nog varit för att jag har slappnat av och faktiskt bara varit jag. för hade ångesten kommit - så visste jag ju att det bara tar några minuter att gå hem.
har varit en massa i solen och lekt med favoritpojkarna. ätit lite påskmat och druckit kaffe i mammas och pappa trädgård. det har varit en lagom dag - och jag har skrattat mycket. det behövdes.
han nämndes flera gånger - men jag valde att sluta lyssna, blunda och koncentrera mig på färger och former. det är ju förbannat att han fortfarande kräver så jävla mycket utrymme. jävla äckelgubbe.

i morgon tvättstugan och bara vara hemma. på tisdag blir det läkarbesök x 2 och det är väl sådär roligt. men viktigt. och jag tänker att jag på egen hand ska våga köpa en kaffe i centrum och sitta en stund i solen. det är jag värd.
i kväll blir det soffan. kanske lite påskgodis och absolut lite kaffe.
kärlek
till alla som kämpar så som jag. vi är ju aldrig ensamma.

Kommentarer
Postat av: fia.

Jaa, en kaffe själv! Det vågar du! Jag brukar ha med en bok eller ett anteckningsblock och pilla lite när det känns oroväckande med människor som är för nära. Det blir som en liten beskyddande mur som ändå inte är en riktig mur! :D

Eller så fixar jag så mina hörlurar syns fast det inte är någon musik på, då är det ingen som stör heller. ;)



Kraam pårej!

2011-04-24 @ 22:24:47
Postat av: Nina

Jag vill slå din han lika mycket som min han. Alla andras han också!

Det gör ont att de är så många.

Du verkar att vara en helt underbar människa som bara förtjänar allt som är och allt som är gott. Fina fina fina!

<3 <3 <3 <3 <3

2011-04-25 @ 22:10:50
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0