17.23


nu har det hänt igen; jag har varit uppe och styrt under natten utan att jag minns det.
i morse när jag vaknade så hade jag bara trosor på mig. nattlinnet hängde så fint i badrummet. däremot låg min morgonrock släng precis nedanför sängen.
vad i helvete har jag styrt med. det är nästan otäckt att inte minnas något. för av någon anledning har jag tagit av mig nattlinnet hängt det i badrummet och tagit på mig morgonrocken. minns ingenting. inte ett smack.
tänk om nästa smarta drag är att lämna lägenheten. huh. vill inte ens tänka på det.

ingen psykolog idag. olov har semester den här veckan. men jag hämtade min laddade dosett. läkaren (på hälsocentralen) har högt min sömnmedicin; två propavan. tidigare bara en.
sen mötte jag upp fincaroline. vi skulle leta efter en vinterjacka till mig. en massa irr hit och dit. och till slut hittade jag en på intersport. och den är rosa. jag menar verkligen rosa. knallrosa. den är ljuvlig.

köpa fika och sen hem till caroline för att kolla in hennes nya lya.
massa prat skratt kaffe i hennes soffa. tiden gick alldeles för snabbt. helt plötsligt var det dags för caoline att köra mig till stationen.
ta bussen hem till hultsfred.
och där ännu mer kaffe och ännu en vacker vän; nicole. jag är så bortskämd.
ungefär samma sammansfattning som ovan; prat skratt och kaffe.

sen handla lite på konsum. bl.a. pepparkaksfilen som jag har velat smaka ett tag nu.
och till slut; lasta cykeln och cykla hem till sirikatten. packa upp och packa in. mysa med siri och sen landa framför lilla rosa datorn.
hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0