hotell 23.


en liten uppdatering från den frusna sjukhussängen; fortfarande inlagd på lpt.


Kommentarer
Postat av: Ann Pettersson

Jättebra att du skriver om psykisk ohälsa och såna problem Jag tycker inte att röster från drabbade av psykisk ohälsa får komma till tals tillräckligt mycket. Jag bloggar också om psykisk ohälsa i allmänhet. Jag skriver också om min vardag intressen osv. Jag följer ungefär 60 på nouw och ännu fler utanför. Nästan alla dom skriver helt eller delvis om sin psykiska ohälsa. Så kolla gärna in deras bloggar om du vill läsa såna.
Vet du bra bloggar om Psykisk Ohälsa är jag jätte tacksam för tips!
Dom jag följer och mina följare följer också ofta varandra, på så sätt skapar vi ett kontaktnät av människor med liknande problem.
Jag blir alltid så glad när jag ser att bloggare som har psykisk ohälsa ge varandra råd stöd och tips samt en känsla av kamratskap. Dom jag följer är i åldrarna 15 till 30 plus. Många mår väldigt dåligt och några har kommit ut på andra sidan. Hoppas du hittar någon blogg du gillar, om du inte tycker om såna här kommentarer eller redan fått enliknande ber jag om ursäkt!
Jag skriver såna här kommentarer för att drabbade ska kunna få stöd via bloggen om dom vill ha det. Jag följer dig nu. :)

2015-02-14 @ 19:44:43
URL: http://nouw.com/Annorlunda
Postat av: MissManic

Coolt med grönt hår, trodde dock att du skulle färga rosa när du gjorde mig nyfiken på facebook, men - ballt!!

2015-02-18 @ 15:06:44
URL: http://missmanic.se
Postat av: Ann Pettersson

Har du läst eller skrivit ett blogginlägg som du tycker är extra bra nyligen? Hjälp mig att hitta "Veckans Inlägg"till en tävling jag har på min blogg varje vecka! Om tycker det är lite pinigt att tipsa om ett eget så tipsa anonymt. Jag skriver inte ut om man tipsat om ett eget!
Gå in på min blogg och tipsa i kommentarer eller maila mig! På bloggen finns all info och regler!
Det här är inte en "få mer läsare" ploj utan det går bra att bara tipsa genom mail.
Jag har "Veckans inlägg" tävlingen för att lyfta fram inlägg och bloggar jag tycker förtjänar uppmärksamhet.
Tacksam för alla tips!

2015-02-21 @ 14:01:44
URL: http://nouw.com/Annorlunda
Postat av: L

2015-03-03 @ 15:12:00
Postat av: Anonym

Tänker på dig ♥ Hoppas du mår bättre. Kramar

2015-03-08 @ 22:01:10
Postat av: vardagsninjan

hur har du det?
kramar

2015-04-03 @ 19:05:44
URL: http://radiotystnaden.blogspot.se/
Postat av: emma / dottie

vet att det var ett tag sedan du la upp bilden, men himla fint att se att du är vid liv. hoppas det är någorlunda bra med dig!

2015-04-19 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0