i'm giving up on you.


åhå. våren är här idag. kaffe på balkongen i solen. i huvudet planerar jag vilka plantor som ska köpas in och vilka krukor .o.s.v. som ska upp på väggen och ner på golvet. underbar känsla. behöver även köpa en ny plastmatta att ha där ute. tänker mig en knallgul. det kommer bli himla bra. 

jag har en och en halv arm som kliar non-stop. har mig själv att "skylla", jag vet. men det irriterar mig att den hela tiden påminner mig om gamla tider. nya tider. jag börjar öva på att ha kortärmat offentligt. den sena bussen hem igår, som var nersläckt, var en ganska lätt exponering. men samtidigt - i am not my skin.



Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag vill också ha fint på balkongen och jag blir alltid så peppad när du visar bilder på din balkong :)
Hoppas du får lika fint i år!

Svar: jag kör alltid loppis-rundor när det gäller möblemang på balkongen (och inomhus), sedan räcker det med en pensée för 5 kr :)
:*
Jackie

2014-03-29 @ 11:28:35
URL: http://missmanic.se
Postat av: vardagsninjan

high5 för balkongplaner och kortärmat!
jag visade mina ben hela förra sommaren. bitvis kändes det riktigt jobbigt men jag växte inombords till slut.


kramar

Svar: wow. härligt att höra! <3
Jackie

2014-03-29 @ 12:47:43
URL: http://radiotystnaden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0