hej lägenhet 205. love you.


hemma och det känns så skönt - trots allt damm och den gigantiska tvätthögen. jag skulle ha gått upp klockan 07.00 i morse och börjat tvätta. men sov till sådär 14.00 istället. respekt. mitt alldeles egna kaffe och min alldeles egna självmordssäkra balkong. går inte att beskriva i ord. mer i smaskiga grimaser.

har en liten hemlig tanke om att jag ska få på mig kläder och faktiskt kolla om det finns några tvättider kvar idag. men först blir det kaffe och cigaretter på den fantastiskt vårvarma balkongen, tillsammans med siri och selma.

Kommentarer
Postat av: ellen

skönt att du också har så härligt väder att du kan sitta på balkongen. det har jag också gjort idag och det var riktigt skönt. hur känns det att vara hemma nu?

Svar: oh. än så länge är det helt fantastiskt. men jag ska se till att den känslan fortsätter att sitta i. <3
Jackie

2014-03-11 @ 16:52:41
URL: http://freedomtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0