fredagen.


har hanterat hemmatiden väldigt bra än så länge. är tankarna som skriker efter uppmärksamhet - men hittills har de fått skrika på. de är svagare än vad jag är. jag skriker högst. och jag vet att k jobbar natt i helgen och det är väl den personal som förstår sig på  mitt språk allra bäst. trots att jag ljuger om och om igen. 

jag har två nätter kvar att spendera i min egna säng - innan det är dags att åka tillbaka till tjugofyran. ta stygn och sedan spendera en natt på avdelningen. och det magiska på måndag; utskrivning. handleden har dock börja lukta och grönkladda igen - så möjligtvis en till kur heracillin = mer kli i fitty. verkligen hurra.

och bekräftelsen är så ordnad. en trygghet i sig. allt för att överleva, honey.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Hejar på dig, i alla väder och det tror jag att du förstår!! Eller jo, det vet du även fast jag varit dålig med att skicka sms, men an brukar vilja få vara lite ifred från det mesta som rör livet utanför - så funkar jag i alla fall, Jonas får komma på besök, men mer kommer inte men lika glad för det är jag.
Uppmuntrande kommentarer men man svarar när orkan finns.
Men - jag tänker på dig dagligen!! Det vet du, är det något så hör av dig!!!
Jag älskar dig - det vet du, du är det bästa som hänt på vänskapsfronten, du och Lisa! Ni är mitt allt (bortsett från mannen i mitt liv)

2014-03-08 @ 00:59:56
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0