12.23


vårsolen uppskattar jag något otroligt. men sedan kommer den där sommaren som enbart gör mig deprimerad. har pysslat i ordning lite halvdant på balkongen. filt och kuddar. nu fattas det en plastmatta och plantor. möjligtvis en större pall att ha som extrabord. jag vet inte. måste åtminstone hitta ett sexigare askfat. diskret och kattsäkert.

jag är trött och ovan vid att ingen kommer och tjatar om mat, mediciner och läkarsamtal. vilket bl.a. resulterar i att jag glömmer ta mitt heracillin som jag ska. men äsch. 

nu blir det ännu en kopp kaffe, mitt alldeles egna kaffe, och några avsnitt av the walking dead.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag blir också sugen på att röja på balkongen, skura bord och stolar har jag gjort, nu är det bara den fula mattan som ska bort och golvet ska skuras.
Blommor vill jag fixa men det får bli när vi har råd!

Sen är jag redo att ta emot värmen :)

Svar: high five! <3
Jackie

2014-03-12 @ 15:43:26
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0