jag bjuder på en bild under min väntan på akuten.


jag har varit på akuten hela dagen och kollat upp lungorna. efter en massa röntgenäventyr och blodtappning konstaterade läkaren att det varken fanns blodpropp(ar) eller vätska i lungorna. de är väl i trotsåldern då, tänker jag.

 
fick ju kontrast i blodet när de skulle röntga andra gången för att kolla efter proppar i lungorna. en blir ju som het i hela kroppen av konstrastvätskan och då säger jacke:
åhå. det känns som om att min fitta brinner. och ja, jag var väl den enda som skrattade. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha fick kontrast i fredags när jag röntgades, dom brukar alltid säga "det känns som du kissar på dig men det gör du inte"
Men skönt att tants lungor mår bra! <3

Svar: ja. exakt vad de sa. men det var ju en liten gos-eld där nere mest. mehe.
<3 <3
Jackie

2014-06-08 @ 22:31:49
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se
Postat av: Mörkrädd

Hehehe, det var ju frakkin´bästa kommentaren! Har de ingen humor eller? ;)

När jag fick kontrastmedel brann inte bara fittan, även min rumpa fick sig en dos!

Svar: JA! tänkte jag också, där i det trista röntgenrummet. men icke. haha.
meh! fick du rumpgrill också? avis och besviken på västerviks sjukhus. hmpf.

PUSS! finaste frakking finkorven!
Jackie

2014-06-09 @ 01:25:04
Postat av: MissManic

Hahaha.... Du är bara bäst

2014-06-09 @ 06:41:39
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0