och det snöar.


inget kräks igår och inte idag, än så länge. bara en massa pluttbajs - fan, jävla stjärt. men ringde hälsocentralen och har en läkartid där i morgon klockan 09.00. för något är ju bra skevt. sedan ta upp det med läkaren på öppenpsyk också, har en tid där i mitten av februari. vet ju inte om det psykiskt, somatiskt eller både och. men tänker att det at least blir att lämna x antal rör blod i morgon. känns som om att jag "måste" ha någon brist av något i kroppen. allt är ju upp-och-ner. och det lite nästan bästa av allt; fick en fittbärare till läkare. 

blir även socialträningsgruppen i morgon. fan, har missat alldeles för många gånger nu, har inte varit där en endaste gång sedan den startade igen den 14 januari. och den gruppen är verkligen någonting som ger mig något och som jag tycker om. men har ju mått så dåligt det senaste, på alla möjliga vis, men i morgon - då ska jag dit.

nu försöker jag mest hålla mig vaken. har bäddat sängen underbart vackert - så att jag inte ska lägga mig där och somna. och soffan är också fräscht piffad. vilket gör att jag inte vill slänga min tjockkropp där och förstöra det perfekta kuddarrangemanget. istället ska jag dricka upp mitt kaffe, ta den sista mentholen, dammsuga och sedan the walking dead:a. möjligtvis att jag sveper runt med lite såpa på badrumsporslinet också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0