men jag vägrar jämföra problem.


har spenderat nästan hela dagen i sängen. lämnade den först klockan 17.00. antar att det var nödvändigt att bara ligga där och slumra bort dagen. inte så att jag mått sämre än annars, "bara" så mycket stor kärlek, frustration, längtan och oförståelse. the ugly cry.

den 20:e är det iaf jag och nina som i princip spenderar en heldag tillsammans. om ni bara kunde förstå hur stort det är i min värld just nu. att istället för två och en halv timme per besök i ett rått besöksrum i bunkern - så får vi det plus några timmar på stan. ute i livet tillsammans.

Kommentarer
Postat av: MissManic

HURRA för det sista!! ni behöver verkligen en heldag tillsammans!! Jag förstår din längtan. Distansförhållanden suger verkligen!!

2014-01-09 @ 23:11:36
URL: http://missmanic.se
Postat av: Anna

Förstår att det känns stort och bra för dig! Det är du värd! Kram

2014-01-10 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0