fler kärleksförklaringar.


jag äger henne inte på något vis - men hon är min. har varit med henne i dag. den obekväma soffan i besöksrummet är hur underbar som helst att sitta i, när hon sitter där med mig. de finaste ögonen, de vackra orden och det underbara skrattet när vi skrattar som bäst.

plus att jag i dag kollade in hennes rumpa i snyggjeansen ordentligt när hon gick på toa. 

jag saknar mig tokig och förstår inte hur de tänkte när de placerade henne där. jag är inte orealistisk och blind, jag är väl medveten om handling och konsekvens, men också medveten om rättvisa och orättvisa

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu är verkligen finast! Alltid så vackra ord. alltid underbar!

2014-01-03 @ 09:00:53
URL: http://firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0