rapport från småland.


är så härligt svettsunkig - luktar mig regelbundet i armhålorna och känner mig asgo. ärligt. dock ska jag in i duschen snart, är det tänkt. men gosvett har ingen dött av. låt stå!

i går var sista fredagen med socialträningsgruppen. det blev en second hand-runda för att exponeras. och jag fyndade ett par jeans för 75 kronor. nu i efterhand har jag tyvärr insett att de är så lågt skurna att jag kommer behöva sätta ett gulligt klistermärke över sjärthålan - en behöver ju böja sig fram då och då. men men. de sitter bra och second hand är grejen. vi avslutade med buffé på kina (tror faktiskt att restaurangen hette så) och jag åt i princip en portion. inget kräks - men fan-så-ont-i-magen på bussen hem. pappa fick komma och hämta mig när jag hade gått av bussen. 

i dag har dammsugaren varit framme en sväng. det tar ju knappast någon tid i en etta på fyrtiosju. det är plusgrader - så vi har haft balkongendörren lite öppen, så att selma och siri har kunnat hänga där ute i friska luften en längre stund. dock vägrar siri sätta ens en tass på balkongen. haha. det är pyttelite snö på balkongen och det är inte den damen särskilt imponerad av. så hon sitter på tv-apparaten och kikar ut på selma som myser på filten.

nu blir det ännu lite mer kaffe, en stesolid och en menthol. ångest- och stressrökning.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Men snälla, kan du inte sy dit en "Hello Kitty" tyglap. Eller en med MLP :p

Svar: alltså. SY i röven?!
Jackie

2014-02-01 @ 14:02:29
URL: http://missmanic.se
Postat av: MissManic

haha.. nej, PÅ jeansen ditt pucko!! :p

Svar: ahahaha! och vi har redan diskuterat hur "bra" den lösningen var! pucko! <3
Jackie

2014-02-01 @ 14:42:00
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0