hey. be nice.


det faller och det faller lite igen. jag har jätteont i min vänstra armbåge - då jag legat långa stunder under natten och hållt för ögonen med vänsterarmen. orkar inte förklara varför. tänkte att denna dag skulle bli bright. hm. det återstår att se. jag vill helst bara krypa ner under täcket igen och slänga armen över ögonen. eller sluta vara så envis och tillåta mig själv att ta över min kropp precis så som jag själv vill. läs: jag vill bevilja mig själv att självskada. 

kaffe, behovsmedicin, musik och i morgon förhoppningsvis psykologen.

Kommentarer
Postat av: Marie

KÄRLEK <3 <3 <3 Inge självskadande, ring din skype-flickvän eller brottsling ist!<3 <3 <3

2014-02-02 @ 13:50:38
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra - Med en fästman på Kumla

usch.. Hoppas du mår bättre snart <3

sv; Nej vi kan långt ifrån höras hur vi vill. De är 15 personer som delar på en telefon, den är öppen mellan 08.00-19.30 men de är på jobbet nästan hela den tiden. Han kan bara ringa till min hemtelefon & får köpa telefonkort så blir dyrt också. Inget internet/mobil osv utan det är hemtelefonen om vi kan matcha in tiderna & brev. Kan ni hålla kontakt "som vanligt" med mobil och dator?

Svar: tack! <3

okej. vad frustrerande det där låter, vilket det även måste vara. jag och nina kan ha kontakt när vi vill - via mobil, internet och avdelningens telefon som hon ringer gratis ifrån. och det är jag verkligen tacksam för!
Jackie

2014-02-02 @ 15:48:57
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0