paus i pausen.


nu är jag ordinerad att dra ner på tempot. jag ska fokusera på psykologen och socialträningsgruppen. punkt. visserligen egentligen mitt eget beslut - men samma hade tänkts från min arbetsterapeuts sida. ska träffa psykologen i morgon också - prata vidare om det som sker och inte sker i mitt liv just nu. det där bottenlösa hålet undviker jag helst. 

renbäddad säng plus nyduschad lika med vardagslycka. jag är trött trött trött - men ska försöka hålla mig vaken åtminstone en timme till. ska inte iväg förrän klockan 10.00 i morgon. skräddarens assistent ska plocka stygn och dra bort sjutton lager tejp. sedan hem - en kaffe tänker jag. och sedan går bussen till psykologen klockan 13.15. hela jävla plånboken är full av sjukresebiljetter från landstinget. 

Kommentarer
Postat av: Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag känner alltid igen mig så mycket i vad du skriver. Och hur du får ut det i ord, du skriver väldigt bra.

Svar: <3 <3 <3
Jackie

2013-10-31 @ 09:40:02
URL: http://piiket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0