en lagom snurrig lördag. lite som alltid annars.


det är mig en underlig dag idag. ont lite här och var. ångest hit och dit. sömnig och rastlös om vartannat. försöker hitta en stillhet som inte är ingenting. men det verkar vara en omöjlighet. tur att det finns lugn i att ha siri och selma omkring sig. det kanske är svårt att förstå - men de är mitt syre. fick en ordentlig utskällning en gång när jag försökte förklara att det var siri och selma jag levde för. än idag kan jag inte förstå hur det kan vara så fruktansvärt provocerande. 

försöker hitta pigghet i koffeinet. men det fungerar aldrig för mig. inte ens de där extra starka koffeintabletterna. och jag har redan halvt om halvt vänt dygnet - då jag somnade väldigt sent i morse och lämnade inte sängen förrän klockan 13.00 idag.

sängen bäddar jag alltid så fort jag lämnar den - just för att jag inte ska krypa ner under täcket igen. det blir som ett misslyckande att först bädda och sedan lägga sig och fara runt där ännu en gång. och det funkar. dock är soffan vansinnigt svår att ignorera. och just nu insåg jag vilka fruktansvärda problem jag har. min hand är fortfarande svullen. så, hej då.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Uuh, sängen...lider av samma problem, att sängen lockar ofta alltför mycket. Nu försöker jag sluta att ligga i sängen på dagen, även om jag är trött, ty enligt "sömnhygien" (har gått i sån där sömnskola) så ska sängen enbart vara till för sömn och sex =)

Svar: ja - älskade sängen.
men här blir det varken sömn eller sex, så den lär väl stå där och damma. :( min lilla fina säng. ;)
Jackie

2013-10-27 @ 19:30:03
URL: http://typsnitt.wordpress.com
Postat av: MissManic

Älskade, älskade, älskade du.
Om du visste hur mycket du betyder för mig och hur j-a glad jag är över att vi funnit varandra. Men det vet du nog. ♥

Svar: right back at you, finaste! <3
Jackie

2013-10-29 @ 10:52:01
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0