triangles are my favourite shape.


det fantastiskt overkliga i att jag ska se bastille live i morgon - tillsammans med världens snyggaste sister from another mister. har varit på systembolaget och köpt alkoholfri färdkost. blev rosé och världens godaste ingefärsöl. kan inte riktigt landa i att hela härliga pojkhögen kommer stå där och vinka exklusivt bara till mig och nicole. antagligen några slängkyssar också. de är helt tokiga, de där grabbarna. 


hjärtat ba-dunk-a-dunkar för henne. hon som sitter i mitt vidöppna fönster och sprider kärlek. något så otroligt vackert - men samtidigt osäkerheten och sårbarheten. men inte ens slumpen kan få cred för det här. det här har vi på något fint vis ordnat själva. kärleken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej nej, jag är inte ett dugg avundsjuk på er. Inte alls. Det får du inte tro ;)

Svar: haha. vaaaarför skulle jag tro det?! ;) <3
Jackie

2013-11-15 @ 21:09:45
URL: http://w8fight.wordpress.com/
Postat av: Nina

Du är för underbar! Du är zifelle!

Svar: vackra! <3
Jackie

2013-11-15 @ 21:17:08
URL: http://Firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0