äntligen lite skrikande och kämpaglöd.


som jag har bråkat med den somatiska vården det senaste. gapat som en tok och slängt luren i örat på folk. men det känns så skönt att äntligen ha det självförtroendet att våga stå upp för mig själv och faktiskt kräva den vård jag har rätt till. det är samtidigt väldigt tröttsamt och tar väldigt mycket energi, vilket gör att det psykiska måendet börjar svaja mer och oftare. men det är värt det. för jag tänker inte ge mig.

idag börjar socialträningsgruppen på psykrehab i staden vid havet. den kommer pågå i tio veckor och jag hoppas att den även den här gången kommer ge mig mycket och faktiskt lyfta mig någon decimeter från marken. nervar lite inför vilka de andra deltagarna är. men så länge jag inte gapar och har på mig på dem - så ska det nog gå bra. mehehe.

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Du är jätteduktig som kämpar och sliter! och just din kämparglöd och att du vågar stå upp för dig själv gör ju att du kommer lyckas bra med att få bra vård. alla förtjänar vi vilka bra vård. oavsett vem man är! OSV. Fortsätt kämpa på! Du äger! Kramisar

Svar: tack, snälla anna. du är också grym som kämpar på! kramar!
Jackie

2013-11-05 @ 10:35:52
Postat av: Nina

Du är värd den bästa vården! Kämpa på (lite fånigt uttryck men men)
Hoppas att det går bra i dag. Jag håller tummarna!
Stor kram <3

Svar: <3
Jackie

2013-11-05 @ 10:58:56
URL: http://www.firellia1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0