12.12


uh. en långsam och låg dag. orkar knappt hålla ögonen öppna - samtidigt som stampandet i bröstet aldrig slutar. men har åtminstone fått prata en stund med kärleken och det gör mycket. så fantastiskt mycket. 

har dammsugit - ska tvätta, bädda rent i sängen och skura badrum. lika bra att få allt gjort på en och samma gång tänker jag. plus att det gör min inre frid så mycket lugnare om det rena följs av det städade. och nu svamlar jag om saker jag knappt ens förstår själv. hej stesolid och sängen en stund.

Kommentarer
Postat av: ellen

duktig du är fina du

Svar: tack. du är så fin. <3
hoppas att du har det bra. kramar.
Jackie

2013-11-23 @ 13:08:25
URL: http://freedomtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0