hon förtjänar hela himlen.


hela den här dagen blev bara fel. kunde inte sova alls i natt. jag gick upp långt innan klockan skulle ringa och stängde därför av alarmet. sedan somnade jag såklart i soffan och missade bussen till staden vid havet och aktivitetsgruppen. blev jävligt arg och opepp och surade en lång stund i soffan. sedan hamnade jag i sängen med nya boken och somnade om på nytt.

det snöar. jag längtar visserligen efter våren. men det är fint med snö. dock får det mig att tänka på alla ensamma och frusna katter som ingen bryr sig om. då brister mitt hjärta och jag får sådan panik att något så enkelt som att andas blir världens problem. jag är så innerligt glad att siri och selma har ett tryggt och varmt hem, med mycket kärlek, mat och frihet.

nu mer kaffe och en cigarett på snövirvlande balkongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0