och fram tills dess.


jag vägrar ta en hästdos nozinan - så därför blev det ännu en vaken natt. ångesten är civiliserad och kaffet smakar fantastiskt gott. katterna sover; en på hyllan i badrummet och en på sovbrickan på nattduksbordet. i högtalarna blandas bastille med petra marklund och cocorosie med die antwoord.

i morgon (eller egentligen i dag) ska jag med mamma och pappa till staden vid havet. mamma ska till sjukhuset på ett (helt ofarligt) samtal och jag och pappa tar väl en fika någonstans under tiden. skönt att komma hemifrån lite. och jag älskar att åka bil, det lugnar mig något otroligt.

och fram tills dess; kaffe, musik, bok, snus och älsklingskatterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0