kärlek, ansvar, omtanke och vänskap.


jag har sovit helkasst hela jävla förbannade helvetesnatten. somnar och vaknar om vartannat. helt meningslöst. en blir ju inte utsövd överhuvudtaget. jag tror att jag gick upp klockan 02.30 någon gång och släpade mig till soffan. sedan satt jag där och stirrade, haha. så jävla tragiskt. men sedan somnade jag framåt morgonen och sov någon timme i soffan. skönt det.  

jag är fortfarande trött as hell på psykvården. det kan inte vara meningen att en ska behöva slåss för att få hjälp. och hela tiden känner jag mig skyldig som kritiserar dem. eftersom jag egentligen inte alls ska skriva om sådant här. men det struntar jag i. jag tänker skylla på min borderline (vilket jag ärligt har svårt att tro att jag ens har). måste det fokuseras så mycket på eventuella diagnoser - hjälp mig i stället.

 tack vänner och familj som finns med mig och krigar för min skull.

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Du är inte ensam om att ha åsikter om psykvården...

Svar: <3
Jackie

2013-01-30 @ 12:05:25
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: y

boderline? dummaste jag hört är det någon som inte har det är det du finaste <3

Svar: ja, haha, jag känner inte alls i igen mig i de kriterier som behövs för att ha borderline. men men... <3
Jackie

2013-01-30 @ 12:43:09
URL: http://www.yasminescorner.wordpress.com
Postat av: Lo

De kan inte vägra dej hjälp sådär.Det är ju helt hemskt!
Kram! <3

Svar: ja, och en känner sig ju så maktlös. suck.
kramar. <3 <3 <3
Jackie

2013-01-30 @ 13:09:16
Postat av: Night Flies

aww Jackie va kämpigt, det är jättebra att du ifrågasätter dem, känns det fel så är det säkert så också. Massa kramar på dig!

Svar: tack. <3 tusen kramar tillbaka!
Jackie

Postat av: MissManic

Miljoner kramar

Svar: <3
Jackie

2013-01-30 @ 17:12:45
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0