god morgon.


jag har i princip sovit bort de två senaste dygnen. tänker aldrig mer ta en sådan hästdos av nozinan. en blir ju mer koko av att sova än av att vara vaken. tänker att jag någon gång ibland kan ta en ordentlig dos sömnmedicin, men det går inte att sova bort livet. jisses. någon måtta får det vara på eländet.

jag ska in till staden vid havet i morgon - ska på årets första aktivitetsgrupp. är faktiskt pepp. mindre pepp är jag på att psyk(akuten) ligger vägg i vägg med aktivitetsgruppens lokaler. jag har ofta märkt att när en själv gärna vill bli inlagd, så är det svårt att få läkaren att gå med på det. men när en istället vill ha vård utanför slutenpsyk, då finns det ingen vård att erbjuda. bara att bli inlagd. bra konstigt.

nu ska jag göra mig en stor mugg koffeinfritt kaffe, göra ett toalettbesök, ta lite sobril och fortsätta den stilla kvällen här hemma. det blir ingen sömn i natt. jag ska sitta i soffan och leva en stund i stället.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag tänker på dig mellan varven. Jag vet att jag inte är duktig på att kommentera och stötta dig här via rader....men hoppas det hjälper att du vet att du finns i tankarna.

Visst är det snett att det skall vara så med vården.
Jag önskar att man kunde få komma till ett ställe frivilligt och prata, må bättre och då precis när man känner för det. När man är ledsen, har ångest och oro med mer... det skulle vara en bra trygghet.

Svar: det hjälper absolut att jag finns i dina tankar. och detsamma förresten, jag är rätt dålig på kommentera. men jag kikar in hos dig ibland och tänker på dig. <3
Jackie

2013-01-08 @ 00:40:07
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: MissManic

Tror det hästdosen var bra för du behöver sova!! Det är ju inte riktigt klokt att sova så lite som du.
Peppkärlek

2013-01-08 @ 13:15:02
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0