02.30


nu är jag så jävla less på att inte få sova. jag orkar inte ens ta mina nozinan - det spelar liksom ingen roll. sömnen undviker min säng. mina insomningstabletter har jag tagit - utan någon effekt. 

det är så mycket som kaosar i tankarna. samtidigt som jag känner mig relativt avslappnad och därför borde kunna varva ner någorlunda, för att senare somna. men jag ligger och rycker i sängen, det kryper i kroppen och jag kan inte slappna av. trasslar in mig i täcke och lakan. 

jag ska rota reda på några chips och sätta mig framför tvn istället. alltid någon dålig nattfilm på tänker jag. kanske göra en koffeinfri kaffe och klämma i mig lite behovsmedicin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0