att våga stå upp för sig själv. hjälp.


ska alldeles snart promenera ner till hälsocentralen för att träffa verksamhetschefen och läkaren som nekade mig vård senast jag var där med självskador som behövde sys. känner mig hemskt nervös och har laddat blodomloppet med behovsmedicin, för att inte braka ihop sedan när jag kommer hem igen. det heter ju så fint att en har rätt till rätt vård i rätt tid

pratade precis med nina i telefonen och hon lugnade mig och peppade mig till att faktiskt våga gå ner och göra min röst hörd. att jag är viktig och att de har gjort fel. min flickvän är en sådan trygghet i mitt liv just nu - samtidigt som hon är världens charmigaste dåre. att höra henne skratta läker och helar. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh! Du är finast! Du är en fantastisk flickvän! Så jäkla bra gjort i dag! Jag är så stolt över att vara din flickvän och så glad för att du gjorde gott emot dig själv! Kärlek!

Svar: tack för all pepp, och tack för att du faktiskt fick mig att inse att jag var "tvungen" att gå på mötet, för min egen skull. och tänk - det gick ju jättebra! <3 <3 puss.
Jackie

2013-12-04 @ 16:24:31
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: Anna Karlsson

Fattar inte hur du kan nekas hjälp?? Lycka till med besöket! Kram

2013-12-04 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0