att kyssas bland zombies.


en underlig dag. klev ur sängen först klockan 14.30. trött som fan. sedan bara sitta och zombiestirra framför datorn i x antal timmar. det är så mycket som har väckts till liv inom mig - på gott och ont. men jag landar mer och mer i att låta känslorna virvla omkring, utan att tvinga på dem halsband och koppel. de får härja fritt.

gäsp. jag borde gå och lägga mig - men har som bara haft en halv dag. har ändå ingen ork eller koncentration till något. mer än att kanske ge mig på en bok. sova med nattlampa och tänka på knarrig snö och den trygga kärleksfamnen. plus älskade siri och selma. mina tokiga och pussvänliga kattkorvar. min trygghet i tryggheten.

jag vill framåt och uppåt. jag vill vardag; kyssa en vacker tjej i soffan framför en skräckfilm.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ojojoj, jag vet var din brevlåda bor... tänk om det kommer julkort i år ?! =O =O

Svar: hujedamej! <3 <3 <3
Jackie

2013-12-08 @ 08:37:00
URL: http://typsnitt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0