alla zombies ropar: låt det brinna.


jag tar en näve mediciner varje morgon - det är fruktansvärt äcklande faktiskt. många gånger tvärstannar jag och slutar totalt med alla mediciner på egen hand - bara sådär. vilket resulterar i ett otrevligt kaos. men tanken bakom är god. jag vill fungera utan alla kemikalier och äckliga tillsatser. dock är ingen läkare med mig där. men hur ska jag veta hur och om jag fungerar utan (åtminstone vissa) mediciner om jag inte "får" testa. 

för bara någon natt sedan var jag uppe och traskade med imovane i kroppen. vilket resulterade i en fet jävla bula i pannan - och jag minns ingenting. har ingen aning om vad jag gjort. men imovane är ju allmänt känd för att snurra till det ordentligt om en är vaken på dem.

 
i går unnade jag mig de två första säsongerna av the walking dead. och - jag har fastnat totalt. lägenheten är städad och min gigantiska fredskalla har fått sig en dusch. jag ska diska, göra en stor mugg välling och sedan fortsätta mitt seriemaraton. en fin dagsplanering - förutom att jag saknar mig tokig efter flickvännen. men ler och är så stolt över det stora, nej, giganstiska framsteg som hon gjorde i går. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är bäst!

Svar: <3
Jackie

2013-12-21 @ 14:41:59
URL: http://firellia1.blogspot.se
Postat av: Jonas

Hoppas de nya säsongerna på vikings och game of thrones kommer ut snart. Både sett klart på sons of anarchy och the walking dead :(

2013-12-21 @ 16:28:14
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: EnMörkräddTomte

God Jul på dig, finkorv!
/Tomten

Svar: god jul, finaste julkorven!
Jackie

2013-12-24 @ 12:13:07
URL: http://morkradd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0