rött hår, fittdeo och hatet.


jag ska alldeles strax kasta i blekning i håret - jag ska bli rödhårig igen. hurra. annars skiner solen fint och min vårdepression gråter hulkande, ligger i fosterställning under tvbänken. 

upptäckte en fantastisk grej häromdagen: oriflame säljer fittdeo. plus att den innehåller extra vitaminer. perfekt, eftersom jag ofta drabbas av vitaminbrist i fittan. det är så underligt att fittdoft au naturelle är lika med ofräscht. nej. byt ut "underligt" mot "fruktansvärt". 

någon annan som har tänkt läsa hatet av maria sveland? jag vill ha någon att diskutera med.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hurra för rött hår!
BUU för fittdeo! Men aaaalltså, vitaminbrist i fittan? aj aj kan inte vara nyttigt :P

Svar: haha! vitaminbrist i fittan!
Jackie

2013-04-21 @ 17:27:46
URL: http://Missindependent84.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0