kattfräs.


siri har fräst och morrat på selma sedan hon kom hem från veterinären. det gör mig jätteledsen och jag känner mig så maktlös. i början gömde sig selma, men nu börjar hon iofs röra på sig och tar plats. hon blir verkligen illa till mods när siri kommer och fräser.

jag skulle ha åkt till staden vid havet i dag - på typ bildterapi. men jag valde att stanna hemma istället, då jag vill hålla koll på katterna. jag hoppas verkligen att det kommer ge med sig och att de blir bästa vänner igen. jag har sovit väldigt dåligt i natt - vaknat hela tiden och kollat till katterna. de har hållt sig lugna hela natten, men en är ju så orolig. 

annars är selma pigg och glad. hon kuttrar och kelar som aldrig förr. såret på magen ser jättefint ut och hon verkar inte ha särskilt ont alls. tidigt i morse kom hon upp i sängen och så låg vi där och gosade hur länge som helst. nu kaffe och cigarett.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Jag tycker du gör rätt i att stanna hemma hos katterna <3

Svar: tack. <3 precis vad jag behövde höra.
Jackie

2013-04-24 @ 09:11:08
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0