05.38


jag startar den här dagen med en snus. sedan några prozac, lite folsyretillskott och två tabletter stämningsstabiliserande. och efter det en skål yoghurt med müsli och ett glas proviva med apelsin och passionsfrukt. och därefter går jag på kaffet och cigaretten. 

men jag är så in i helvete trött. vettefan vad jag har sysslat med i natt. jag tog zopiklon och nitrazepam i går kväll. första gången på säkert en vecka, typ. och jag blir emellanåt riktigt konstig när jag har tagit dem. men jag verkar inte ha härjat allt för mycket under natten. mest bara ätit glass med nougatsås i sängen. 

nu är det alltså måndag. vilket innebär kurator på öppenpsyk i grannstaden. yup. nu kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0