så det kan gå.


somnade någon gång efter klockan 04.00 och klockan 06.00 ringde väckarklockan. hurra. jag ringde pappan och frågade om han kunde köra mig in till grannstaden istället, så slapp jag ta angstiga bussen med hetsiga skolbarn. "funkar fint" sa pappan. 

tio minuter innan han ska hämta mig ringer öppenpsyk och meddelar att kuratorn är sjuk. jahopp. nu gjorde det ju inte så mycket, eftersom jag aldrig satt mig på klockan 07.30-bussen - för hade jag gjort det, då hade jag precis rullat in i grannstaden när sekreteraren ringer och säger att kuratorn är sjuk. och vad gör en tidig morgon i en småstad - jo, en handlar bröd på ica och sätter sig snällt och väntar på nästa buss hem. hua. tack mig själv för att jag just i dag valde att utnyttja min pensionerade far.

så. klockan är morgon och här sitter jag i soffan - påklädd och med en sprejad lugg. fancy. alltså måste jag göra något med den här dagen. nu orkar jag liksom inte svida om till pyjamas igen och fortsätta min annars rätt sunkiga tillvaro här hemma. nu har jag deo under armarna, borstade tänder och en nytömd tarm. hejja! kanske blir det en tidig cykeltur till ett morgontomt willys. det tåls åtminstone att tänkas på, över en kopp kaffe och en cigarett.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Vilken tur i oturen att du skulle åkt med din pappa... men synd kuratorn var sjuk, du hade nog behövt henne nu
Kram

2012-09-10 @ 09:22:46
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Jazzy

Tur att du inte hade hunnit komma iväg iaf, men visst är det tråkigt med sena avbokningar.

2012-09-10 @ 14:40:25
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se
Postat av: Victoria

Nyborstade tänder is da shit. Särskilt med tandtråd och munskölj också. Jag är en tandläkares dröm ^^

2012-09-10 @ 15:46:53
URL: http://morkradd.bloggsida.se
Postat av: Jazzy

Jag försöker att tro på mig själv, men det vore synd att säga att det går så bra... :(

Svar: jag vet att det är svårt, jättesvårt. tro på dig själv i en sekund i taget, sedan en minut...jag tror iaf på dig! <3

2012-09-12 @ 12:13:48
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0