stereotypiskt psyksjuk.


jag är så trött. har fått några timmars ostörd sömn i natt, men ändå känns det som om att jag har dygnat. plus förkylningskänningar som kommer och går. men ingen förkylning som bryter ut. mäkta irriterande. jag funderar på att gå och lägga mig en stund. men jag känner mig så jävla stereotypiskt psyksjuk när jag sover bort dagarna. haha. 

eller så låtsas jag att jag bara ska lägga mig i sängen och läsa. och sedan bara råkade jag somna. bra. så säger vi; jag ska lägga mig en stund under täcket med boken.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Man kan vara utmattad trots sömn.
Antingen för att man sovit kasst tidigare nätter.
Eller för att psyket inte orkar med ändå.. =/

Svar: jo, det har du faktiskt rätt i. hoppas att allt är bra med dig. kram.
Jackie

2012-10-10 @ 01:50:07
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0