du kan gråta mitt på gatan.


har precis i dag avslutat en tio dagars hormonkur för att få i gång mensen. och kanske är det inte så konstigt att jag mått mansgris den senaste veckan; huvudvärk, pissigt humör, ömma bröst (kan i princip inte sova på mage) och feber varenda kväll. och snart kommer forsande mensen som en icke-hemlig överraskning. suck. jag har bunkrat upp med cyklo-f och förbereder mig för krig. 

och tidigare i dag hängde jag ut två ledsna talgbollar från förra hösten/vintern på balkongen. och mitt i all fågelhets där utanför så hamnar det en stor och fy-tusan-så-vacker hackspett bland talgbollarna. jag tror att det gjorde siris dag. det var nog ännu bättre än när grannen bakom ristar sina mattor på balkongen.

cocorosie i öronen och det blir alldeles snart sömnmedicinerna, sängen, snuset och boken.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

OK, men skönt att kvällen inte är förstörd trots feber. =)

Jo, det är OK.
Håller på med en ny bloggdesign, hoppas den blir någorlunda! =)

2012-10-11 @ 21:02:49
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: MissManic

hoppas herr Hackspett kommer tillbaka idag :-)

Svar: ja! hålla alla tummar och tår, tack! ;)
Jackie

2012-10-12 @ 09:17:43
URL: http://www.missmanic.se
Postat av: Lo

LOL, kan tänka mej att hackspetten gjorde Siris dag.Kan tänka mej hur fin han var.
Igår kom en talgoxe och höll fast i fönsterbläcket och knackade på mitt fönster (med näbben). Min katt blev väldigt nyfiken.

Hoppas det ordnar sej med hormoner , mens och allt.Att du inte behöver må dåligt av det med.
Kram om du vill

Svar: kram! <3
Jackie

2012-10-12 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0