a woodpecker namned höna.


jag har tänt ljus och rökelse. ska alldeles strax byta om till pyjamas. dagen har liksom bara försvunnit. den hann aldrig börja och jag tror inte heller att den någonsin kommer ta slut. lite som livet. men icke-dagen har varit fin. lite svajig och deprimerad. men samtidigt samlad och fokuserad på framåt och uppåt.

i kylskåpet står en pytteliten omgång med hemmagjord fågelmat; i princip bara kokosolja plus torkad frukt och linfrö. fick lite ta det som fanns hemma. men ska köpa hem mer av kokosolja, nötter och frön och tillverka en ordentlig omgång.

btw, fick några bilder på hackspetten i dag. den är så fin. men bilderna blev kassa - så jag återkommer med bild när och om jag lyckas ta några bättre. och hackspetten heter hen.

Kommentarer
Postat av: MissManic

Du får ta en ny bild i morgon på Hen

Svar: ah. ska försöka. ^^
Jackie

2012-10-12 @ 19:28:59
URL: http://www.missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0